• Preču atgriešana/ Garantija

    1
    PREČU ATGRIEŠANA JĀVEIC 10 DIENU LAIKĀ NO TO IEGĀDES BRĪŽA
    2
    PRECEI JĀBŪT NESABOJĀTĀ UN NENOSMĒRĒTĀ ORIĢINĀLAJĀ IEPAKOJUMĀ
    3
    Detaļām, kas tiek iesniegtas garantijas izskatīšanai, jābūt notīrītām ar redzamiem ražotāja marķējumiem
    4
    Klientu ērtībai, aicinām preču atgriešanas anketu aizpildīt elektroniski AUTO KADA mājas lapā
    • Detaļas darbības problēma ir jāapraksta:
      1. Kā un kad tā radusies, kādas darbības veiktas utt.;
      2. Uz detaļas ir jānorāda (jāmarķē) problemātiskā vieta;
      3. Vēlams pievienot video, kas apstiprina konkrēto defektu;
      4. Obligāti video fiksācija nepieciešama eļļas un citu šķidrumu, gaisa noplūdes gadījumā;
      5. Elektriskās ķēdes detaļām - jābūt datora kļūdas izdrukai vai elektriķa mērījumu rezultātiem (var video);
      6. OE detaļām: Gāzes pedāļiem, modulatoriem (OE, Knor-Bremse, WABCO); Elektriskajiem līmeņvārstiem (OE, Knor-Bremse, WABCO); Vadības blokiem (OE, Knor-Bremse, WABCO); vadības sensoriem (OE, Knor-Bremse, WABCO) kopā ar detaļu, kas iesniegta kā pretenzija, jāiesniedz kļūdu kodu izdruka.
    • 1. Ja bojāts vai sasmērēts oriģinālais iepakojums vai tas nav saglabāts;
      2. Atpakaļ netiek pieņemtas elektrodaļas, ja aizkausētais/aizzīmogotais iepakojums ir bojāts;
      3. Remontkomplektus, ja to iepakojums ir atvērts;
      4. Speciāli pasūtītās preces nemaina un atpakaļ nepieņem.
    • Iespējamos garantijas gadījumus AUTO KADA atbildīgais darbinieks izskata un nosūta par to informāciju ražotājam 1 nedēļas laikā.
      Tālākā garantijas gadījuma izskatīšana, tai skaitā izskatīšanas ilgums, ir ražotāja kompetencē.

    PREČU ATGRIEŠANA