• Preču atgriešana / Garantija

    1
    PREČU ATGRIEŠANA JĀVEIC 10 DIENU LAIKĀ NO TO IEGĀDES BRĪŽA
    2
    PRECEI JĀBŪT NESABOJĀTĀ UN NENOSMĒRĒTĀ ORIĢINĀLAJĀ IEPAKOJUMĀ
    3
    Detaļām, kas tiek iesniegtas garantijas izskatīšanai, jābūt notīrītām ar redzamiem ražotāja marķējumiem
    4
    Aicinām preču atgriešanas anketu aizpildīt elektroniski AUTO KADA mājas lapā vai to iesniegt e-veikalā

    • AUTO KADA akumulatoru bateriju atgriešanas noteikumus un garantijas talonu skatīt šeit.

      Akumulatoru bateriju garantijas noteikumus skatīt šeit.
    • Detaļas darbības problēma ir jāapraksta:
      1. Kā un kad tā radusies, kādas darbības veiktas utt.;
      2. Uz detaļas ir jānorāda (jāmarķē) problemātiskā vieta;
      3. Vēlams pievienot video, kas apstiprina konkrēto defektu;
      4. Obligāti video fiksācija nepieciešama eļļas un citu šķidrumu, gaisa noplūdes gadījumā;
      5. Elektriskās ķēdes detaļām - jābūt datora kļūdas izdrukai vai elektriķa mērījumu rezultātiem (var video);
      6. OE detaļām: Gāzes pedāļiem, modulatoriem (OE, Knor-Bremse, WABCO); Elektriskajiem līmeņvārstiem (OE, Knor-Bremse, WABCO); Vadības blokiem (OE, Knor-Bremse, WABCO); vadības sensoriem (OE, Knor-Bremse, WABCO) kopā ar detaļu, kas iesniegta kā pretenzija, jāiesniedz kļūdu kodu izdruka.
    • 1. Gadījumā, kad garantijas detaļa tiek nosūtīta uz rūpnīcu un kā garantija netiek apstiprināta, tad klientam ir jāsedz ceļa izdevumi uz un no rūpnīcas, ja detaļu vēlās saņemt atpakaļ.
      2. Ja bojātā detaļa izraisījusi vēl papildus defektus/problēmas, kuras nekavējoties vajadzēja risināt, tad piesakot garantijas gadījumu, objektīvi pierādījumi/rēķini iesniedzami vienlaicīgi ar garantijas gadījuma pieteikumu. (*papildus izmaksu kompensācija tiek izskatīta, ja detaļas ražotāja garantijas noteikumi to paredz).
    • 1. Ja bojāts vai sasmērēts oriģinālais iepakojums vai tas nav saglabāts;
      2. Atpakaļ netiek pieņemtas elektrodaļas, ja aizkausētais/aizzīmogotais iepakojums ir bojāts;
      3. Remontkomplektus, ja to iepakojums ir atvērts;
      4. Speciāli pasūtītās preces nemaina un atpakaļ nepieņem.
    • Iespējamos garantijas gadījumus AUTO KADA atbildīgais darbinieks izskata un nosūta par to informāciju ražotājam 1 nedēļas laikā.
      Tālākā garantijas gadījuma izskatīšana, tai skaitā izskatīšanas ilgums, ir ražotāja kompetencē.

    • Vecajam korpusam jābūt tīram un bez eļļas.

      SACHS sajūga atgriešanas vispārējie noteikumi un kopsavilkums.

      BTS TURBO turbīnu atgriešanas noteikumi: Skatīt šeit.

      EMITEC ADBLUE korpusu atgriešanas noteikumi: Skatīt šeit.

      ALBONAIR ADBLUE korpusu atgriešanas noteikumi: Skatīt šeit.

      ECOFIT ADBLUE korpusu atgriešanas noteikumi: Skatīt šeit.

      Bremžu suportu atgriešanas noteikumi: Skatīt šeit.

      WABCO atgriešanas noteikumi: Skatīt šeit.

      KNORR-BREMSE atgriešanas noteikumi: Skatīt šeit.

      REMA.GERMANY atgriešanas noteikumi: Skatīt šeit.

      DPF DINEX atgriešanas noteikumi: Skatīt šeit.

    PREČU ATGRIEŠANA