Master Power aktīvi pēta, izstrādā un ražo turbokompresorus, kuros ir iekļauta jaunākā tehnoloģija. Uzņēmums dibināts 1966. gadā Sanmarkosā (São Marcos), Riugrandi du Sulas štatā (RS) un tas glabā dibinātāja Nelsona Borgeti (Nelson Borghetti) kultūru un vērtības attiecībā uz produktu un pakalpojumu kvalitāti.  

Kopš 20. gs. 70. gadiem uzņēmuma darbība ir vērsta uz turbīnu izgatavošanu, lai uzlabotu dzinēju veiktspēju, īstenojot pašreizējos centienus piedāvāt saviem klientiem alternatīvas iespējas.   

Jaunu tirgu iekarošana un Master Power zīmola izveide nozīmēja, ka ražošanas jaudai bija jāpalielinās.   Mūsdienās uzņēmums rūpējas par dažādām tirgus vajadzībām, piedāvājot augstu tehnoloģiju turbokompresorus automobiļu, rūpniecības un jūras transporta nozarei, kā arī saglabājot nepārtrauktu attīstību īpašos projektos.  

Uzņēmumam Master Power pieder 12 000 m² liela ražotne Sanmarkosā, nozīmīga automobiļu ražotne Riugrandi du Sulas kalnu reģionā.  Rūpnīcā ir nodaļas, kas nodarbojas ar pētniecību un izstrādi, liešanu, apstrādi, montāžu un transportēšanu.   Automobiļu tehnoloģijas nodaļa izceļas ar savu veiklību un elastību tādu projektu izstrādē, kas piedāvā konkrētus tehnoloģiskus risinājumus katram klientam.

Uzņēmuma apņemšanās novērtēt partnerattiecības, investētais kapitāls, nepārtraukta jauno tehnoloģiju izstrāde, kā arī augsti kvalificēta komanda ‒ tam visam ir nozīmīga loma pasaules tirgus daļas iekarošanā turbokompresoru nozarē.  

VĪZIJA

Master Power cenšas būt turbokompresoru pēcpārdošanas tirgus priekšgalā un sasniegt nozīmīgu autoražotāju tirgus daļu. Zīmols saglabā pasaules visefektīvāko un visuzticamāko turbokompresoru godu un nodrošina tehnoloģiskus risinājumus drošai un patīkamai braukšanai.

MISIJA

Sniegt risinājumus un pakalpojumus, kas nodrošina drošu un patīkamu braukšanu, piedāvājot kvalitāti un tehnoloģijas, kas pārsniedz klientu vēlmes, tajā pašā laikā novērtējot partnerus un ieguldīto kapitālu, un uzņemties atbildību sociālajā un vides jomā.

Principi un vērtības

• Tehnoloģija, kvalitāte un nepārtraukti jauninājumi.

• Vienoti un apņēmīgi attiecībā pret mūsu partneriem.

• Cieņa, atbildība un ētika.

• Priekšrocības, tehniskais un pārdošanas atbalsts klientiem.

• Pilnveidošana un racionāla resursu izmantošana