Nissens biznesa pamatā ir dzinēju dzesēšanas sistēmas un gaisa kondicionēšanas produkti starptautiskajam automobiļu pēcpārdošanas tirgum un pielāgotas dzesēšanas sistēmas rezerves daļas, sistēmas un moduļi atjaunojamo energoresursu un rūpniecības nozarei.
Nissens produktu un pakalpojumu pamatā ir pieredze, zināšanas, novatorisms un elastība, kas apliecina mūsu apņemšanos sniegt atšķirīgu pakalpojumu klientiem visā pasaulē. Klienti kā prioritāte ir tas, kas pilnveido Nissens mērķi būt par vadošo vairumtirgotāju, pircēju grupu un oriģinālo iekārtu ražotāju izvēli numur viens starptautiskajā automobiļu pēcpārdošanas tirgū, kā arī atjaunojamās enerģijas un rūpniecības segmentos.
Atšķirība atspoguļo Nissens spēju apvienot daudz dažādu priekšrocību ar spēcīgām un pievilcīgām vērtībām, kas atbilst klientu izaicinošajām un daudzpusīgajām prasībām.
Nissens pieredze liecina, ka izmaiņu ieviešanas rezultātā klientu bizness attīstās arī starptautiskā līmenī, kā arī palielinās tirgus daļa.
Uzņēmumu sociālās atbildības un ilgtspējības izmaiņas
Kā piegādātājs prasīgiem klientiem un tirgiem automobiļu pēcpārdošanas tirgū, rūpniecības segmentā un vēja turbīnu nozarē Nissens sadarbojas ar klientiem, kas ir vadošie tirgus dalībnieki un profesionāļi, kā arī paraugs savā biznesa nozarē. To prasības attiecībā uz Nissens kā vēlamo piegādātāju ir pierādīt un fiksēt, ka mūsu biznesa ētika un standarti atbilst vērtībām, kuras ciena klienti.
Uzņēmums cenšas veikt izmaiņas it visā, ko dara, ‒ gan attiecībā uz klientiem, gan darbiniekiem. Cienot klientus un darbiniekus visā pasaulē, Nissens turpina veidot un stiprināt savu ietekmi uzņēmumu sociālās atbildības un ilgtspējības jomā.
Nissens izmanto savu mantojumu, kultūru un uzvedību, lai panāktu izmaiņas mūsu uzņēmuma sociālās atbildības jomā visā pasaulē. 2018. gadā uzņēmums pievienojās ANO Globālajam līgumam (Global Compact), tādējādi piekrītot ievērot desmit ANO Globālā līguma principus cilvēktiesību, darba tiesību, vides un korupcijas apkarošanas jomā.