• Biežāk uzdotie jautājumi

    Biežāk uzdotie jautājumi AUTO KADA veikalā par kravas automašīnu, autobusu un piekabju rezerves daļām un aprīkojumu.

    Vispārējie jautājumi par uzņēmumu

    Kas ir AUTO KADA un ar ko uzņēmums nodarbojas?

    AUTO KADA ir Latvijas uzņēmums, kas nodarbojas ar kravas automašīnu, autobusu un piekabju rezerves daļu tirdzniecību un ražošanu. Tas ir savas nozares līderis ar plašāko tirdzniecības tīklu Latvijā, kā arī veikaliem citās Baltijas un Skandināvijas valstīs.

    Cik ilgi AUTO KADA uzņēmums pastāv?

    Uzņēmums ir dibināts 1995. gadā un strādā nepārtraukti līdz šodienai.

    Kam pieder uzņēmums?

    AUTO KADA ir privāts ģimenes uzņēmums, kas tiek vadīts otrajā paaudzē.

    Cik daudz cilvēku strādā uzņēmumā?

    AUTO KADA uzņēmumā šobrīd strādā jau vairāk nekā 150 zinošu speciālistu.

    Kādas produktu grupas tiek piedāvātas?

    AUTO KADA piedāvā plašu rezerves daļu un piederumu klāstu kravas automašīnām, autobusiem un piekabēm. Produktu grupas ietver: Aksesuāri; Balstiekārtas un stūres sistēmas; Darba instrumenti; Elektro preces; Gaisa bremžu sistēma; Izplūdes sistēma; Kravas drošība un stiprināšana; Motora daļas; Riepas un diski; Transmisija; Vadītāja palīgierīces; Asis; Bremzes; Dzesēšanas, sildīšanas, ventilācijas un AC sistēmas; Filtri; Hidraulika; Kabīnes aprīkojums un balstiekārtas; Ķīmija un smērvielas; Personīgās aizsardzības ierīces; Servisa aprīkojums; Transporta komplektējošās daļas; Virsbūves daļas. AUTO KADA rezerves daļu sortiments aptver visas būtiskākās transportlīdzekļu sistēmas, nodrošinot klientiem kvalitatīvus risinājumus transporta uzturēšanai un drošai ekspluatācijai.

    Kāpēc izvēlēties AUTO KADA?

    AUTO KADA ir viens no vadošajiem uzņēmumiem Latvijā, kas specializējas rezerves daļu tirdzniecībā kravas automašīnām, autobusiem un piekabēm. Mūs izvēlas, jo:

    • Piedāvājam plašu rezerves daļu un piederumu sortimentu visām galvenajām transportlīdzekļu sistēmām.
    • Nodrošinām ātru un uzticamu piegādi visā Latvijā.
    • Garantējam kvalitatīvas preces no uzticamiem ražotājiem.
    • Sniedzam profesionālu klientu atbalstu un konsultācijas piemērotu rezerves daļu izvēlē.
    • Esam uzticams partneris gan individuāliem klientiem, gan transporta un loģistikas uzņēmumiem.

    Izvēloties AUTO KADA, jūs iegūstat uzticamu piegādātāju, kas palīdz nodrošināt drošu, ekonomisku un nepārtrauktu transporta līdzekļu darbību.

    Kur atrodas AUTO KADA birojs?

    Galvenais AUTO KADA birojs atrodas Rīgā, Kaibalas ielā 16.

    Kur atrodas AUTO KADA veikali?

    AUTO KADA veikali atrodas visā Baltijā un Skandināvijā. Pilnu veikalu sarakstu skatiet sadaļā “Veikali

    Kā atrast tuvāko AUTO KADA veikalu?

    Tuvāko AUTO KADA veikalu, tā adresi un darba laiku atradīsiet mūsu mājaslapas sadaļā “Veikali

    Kādas jaunākās vakances pašlaik ir pieejamas?

    Mūsu darbinieku loks ir plašs – vairāk nekā 150 zinošu speciālistu – un mēs nemitīgi augam. Jaunākās darba iespējas aicinām skatīt “Vakances” sadaļā mūsu mājaslapā. Visbiežāk meklējam pārdošanas speciālistus un noliktavas darbiniekus.

    Kādi ir AUTO KADA rekvizīti?

    Uzņēmuma rekvizīti ir sekojoši:
    SIA “AUTO KADA”
    Reģ.Nr. LV40003275846
    Banka: SEB Banka, SWIFT kods: UNLALV2X
    Konta numurs: LV18UNLA0050016031717
    Juridiskā adrese: Kaibalas iela 16, Rīga, LV-1035
    Pasta adrese: Kaibalas iela 16, Rīga, LV-1035
    Valdes loceklis: Jānis Ozoliņš

    Pasūtījumi

    Kā kļūt par AUTO KADA klientu?

    Par klientu var kļūt ikviens, kurš vēlas iegādāties auto rezerves daļas. Lai uzsāktu sadarbību, reģistrējieties AUTO KADA e-veikalā vai apmeklējiet jebkuru no mūsu veikaliem klātienē.

    Kā noslēgt līgumu ar AUTO KADA?

    Līguma noslēgšanas process ir vienkāršs un ērts – to var izdarīt pilnībā attālināti vai klātienē.
    1. Aizpildiet sadarbības pieteikuma formu mūsu mājaslapā sadaļā “Kontakti/Līgumi“.
    2. Parakstiet līgumu ar e-parakstu vai ar roku.
    3. Nosūtiet līgumu:
    – elektroniski parakstītu līgumu – uz e-pastu ligumi@autokada.lv,
    vai
    – drukātu līguma versiju – iesniedziet jums tuvākajā AUTO KADA veikalā.
    4. Pēc līguma izskatīšanas un apstiprināšanas AUTO KADA to parakstīs un nosūtīs jums atpakaļ.

    Neskaidrību gadījumā sazinieties ar mums: rakstot uz ligumi@autokada.lv vai zvanot pa tālruni +37167113380.

    Kur var iegādāties auto rezerves daļas 24/7?

    AUTO KADA e-veikalā iespējams pasūtīt auto rezerves daļas jebkurā laikā – 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Pieejams plašs kravas automašīnu rezerves daļu klāsts, kā arī autobusu un piekabju rezerves daļas un aprīkojums. Ja nepieciešams saņemt rezerves daļas uzreiz, variet apmeklēt AUTO Aptieku Kaibalas ielā 16, Rīgā – tā ir vienīgā vieta Baltijā, kur auto rezerves daļas pieejamas visu diennakti uz vietas.

    Kā pareizi veikt pasūtījumu AUTO KADA e-veikalā?

    Lai veiktu pasūtījumu AUTO KADA e-veikalā, izvēlieties nepieciešamās auto rezerves daļas pēc reģistrācijas vai VIN numura, auto modeļa vai kataloga, pievienojiet tās iepirkumu grozam un sekojiet soli pa solim norādēm līdz maksājuma apstiprināšanai. Pēc pasūtījuma veikšanas uz jūsu e-pastu tiek nosūtīts apstiprinājums.

    Vai rezerves daļas var pasūtīt arī pa telefonu vai e-pastu?

    Jā, rezerves daļas iespējams pasūtīt arī pa tālruni vai e-pastu, neatkarīgi no jūsu atrašanās vietas. Vienkārši sazinieties ar jums tuvāko AUTO KADA veikalu, un mūsu pārdevēji palīdzēs noformēt pasūtījumu un atbildēs uz visiem jautājumiem.

    Vai AUTO KADA e-veikalā ir noteikta minimālā pasūtījuma summa?

    AUTO KADA e-veikalā nav obligātas minimālās pasūtījuma summas.

    Vai iespējams saglabāt iepirkumu grozu un turpināt pasūtījumu vēlāk?

    Jā, ja esat reģistrējies AUTO KADA e-veikalā, jūsu iepirkumu grozs tiek saglabāts. Tas ļauj turpināt pasūtījuma noformēšanu vēlāk, nezaudējot izvēlētās auto rezerves daļas. Grozs tiek saglabāts līdz pat 60 dienām pēc pēdējās darbības, lai jūs varētu ērti atgriezties un pabeigt pirkumu sev ērtā laikā.

    Vai varu pievienot preces jau esošam pasūtījumam?

    Ja pasūtījums vēl nav apstrādāts noliktavā, varat pievienot papildu preces, sazinoties ar tuvāko AUTO KADA veikalu. Pretējā gadījumā nepieciešams veikt jaunu pasūtījumu.

    Kā automātiski atkārtot iepriekšējo pasūtījumu?

    Klienta profilā sadaļā “Pasūtījumu vēsture” iespējams atkārtot jebkuru iepriekš veiktu pasūtījumu tikai ar vienu klikšķi.

    Kur varu apskatīt savu pasūtījumu vēsturi?

    Visi jūsu veiktie pirkumi un rēķini ir pieejami AUTO KADA e-veikala klienta profilā sadaļā “Pasūtījumu vēsture”. Šeit iespējams pārskatīt, atkārtot vai lejupielādēt pasūtījumus.

    Kas notiek, ja pasūtītā prece nav pieejama noliktavā?

    Ja auto rezerves daļa nav pieejama AUTO KADA noliktavā, mēs informējam klientu par piegādes termiņu vai piedāvājam alternatīvu risinājumu. Pasūtījuma summa tiek koriģēta atbilstoši faktiskajai piegādei.

    Ko darīt, ja pēc pasūtījuma veikšanas atklāju kļūdu savos datos?

    Ja piegādes adrese vai kontakti norādīti nepareizi, nekavējoties sazinieties ar tuvāko AUTO KADA veikalu, lai mēs varētu labot informāciju pirms pasūtījuma izsūtīšanas.

    Piegāde un saņemšana

    Cik maksā piegāde?

    Pateicoties plašajam AUTO KADA veikalu tīklam, piedāvājam bezmaksas piegādi visā Latvijā kravas automašīnu, autobusu un piekabju rezerves daļām un aprīkojumam. Pasūtījumu varat bez maksas saņemt jebkurā sev tuvākajā AUTO KADA veikalā vai izvēlēties ērtu piegādi līdz jūsu durvīm – bez papildu maksas.

    Vai ir pieejama bezmaksas piegāde?

    Jā, AUTO KADA nodrošina bezmaksas piegādi visiem klientiem no 25 stratēģiski izvietotiem veikaliem visā Latvijā. Šo risinājumu saucam par ekspress piegādi, jo nepieciešamās kravas auto rezerves daļas vienmēr būs tikai 30 minūšu attālumā.

    Kādi ir piegādes veidi?

    Rezerves daļas piegādājam ar AUTO KADA kurjeru vai pasta sūtījumu uz jūsu norādīto adresi. Pasūtījumus iespējams saņemt arī kādā no AUTO KADA veikaliem visā Latvijā.

    Cik ātrā laikā tiek piegādātas kravas auto rezerves daļas?

    Kravas auto rezerves daļas pieejamības un piegādes laiki ir atkarīgi no noliktavas atrašanās vietas:

    • Ja prece atrodas reģionālā veikala noliktavā → 30 min – 2 h;
    • Ja prece ir Rīgas centrālajā noliktavā (Rīgas reģionā) → 2 h – 4 h;
    • Ja prece atrodas centrālajā noliktavā (reģionos ārpus Rīgas) → līdz nākamās darba dienas plkst. 8:00;
    • Ja prece atrodas citos Latvijas veikalos → 24 h;
    • Ja prece pieejama AUTO KADA noliktavās citās valstīs → 48 h;
    • Ja prece pieejama tikai ražotāju noliktavās (atkarībā no piegādātāja) → 1–5 darba dienas.

    Vai iespējams saņemt pasūtījumu AUTO KADA veikalā?

    Jā, pasūtītās kravas auto rezerves daļas var saņemt jebkurā no AUTO KADA filiālēm.

    Vai rezerves daļas tiek piegādātas uz citām valstīm?

    Jā, pēc vienošanās nodrošinām starptautisko piegādi Baltijā, Skandināvijā un citās Eiropas valstīs.

    Vai var sadalīt piegādi, ja produkti ir dažādās noliktavās?

    Jā, AUTO KADA e-veikalā pieejamās preces var tikt piegādātas no vairākām noliktavām. Ja daļa pasūtīto rezerves daļu kravas automašīnām, autobusiem vai piekabēm ir pieejama uzreiz, mēs tās nosūtām nekavējoties, bet pārējās – tiklīdz tās nonāk noliktavā. Tas nodrošina ātrāku piegādi un ļauj klientiem ātri saņemt steidzamākās rezerves daļas.

    Vai iespējams mainīt piegādes adresi pēc pasūtījuma veikšanas?

    Ja jūsu pasūtījums vēl nav nosūtīts, mēs varam atjaunot piegādes adresi. Lūdzu, sazinieties ar tuvāko AUTO KADA veikalu pēc iespējas ātrāk, lai veiktu izmaiņas.

    Kā izsekot pasūtījumu?

    Pasūtījuma statusu un piegādes informāciju ērti var pārbaudīt AUTO KADA e-veikala profila sadaļā “Mani pasūtījumi”.

    Preču atgriešana un garantija

    Vai ir iespējams apmainīt nepareizi pasūtītu rezerves daļu pret citu?

    Jā, ja esat pasūtījis neatbilstošu rezerves daļu, to iespējams apmainīt pret pareizo, ja ir preces oriģinālais iepakojums ir saglabāts labā stāvoklī un prece nav bijusi izmantota. Mūsu komanda palīdzēs izvēlēties piemērotāko rezerves daļu, lai jūsu transportlīdzeklis pēc iespējas ātrāk atgrieztos ceļā.

    Cik dienu laikā var atgriezt AUTO KADA iegādātās preces?

    AUTO KADA preces iespējams atgriezt 10 dienu laikā no pirkuma brīža.

    Kādam jābūt rezerves daļas stāvoklim, lai to pieņemtu atpakaļ vai iesniegtu garantijai?

    Atgriešanai paredzētajai precei jābūt nesabojātai, tīrai un oriģinālajā iepakojumā. Savukārt, ja rezerves daļa tiek iesniegta garantijas izskatīšanai, tai jābūt notīrītai un ar redzamiem ražotāja marķējumiem.

    Kā iesniegt preču atgriešanas pieteikumu?

    Preču atgriešanas anketu var aizpildīt tiešsaistē AUTO KADA mājaslapā vai iesniegt e-veikalā.

    Kāds ir rezervju daļu garantijas termiņš?

    Visām AUTO KADA kravas automašīnu rezerves daļām tiek nodrošināta ražotāja garantija. Garantijas periods var atšķirties atkarībā no konkrētās rezerves daļas un ražotāja, taču nevienai precei tas nav īsāks par 1 gadu, un daudzām rezerves daļām garantija ir pat vēl ilgāka.

    Vai garantija attiecas arī uz aftermarket rezerves daļām?

    Jā, arī aftermarket rezerves daļām tiek piemērota ražotāja garantija. Tas nozīmē, ka neatkarīgi no tā, vai izvēlaties oriģinālās vai aftermarket detaļas, saņemsiet ražotāja noteiktās garantijas priekšrocības.

    Kas ir aftermarket rezerves daļas?

    Aftermarket rezerves daļas ir jaunas, oriģinālajam ražotājam atbilstošas alternatīvas detaļas, kuras ražo neatkarīgi uzņēmumi un kas paredzētas transportlīdzekļu remontam vai apkopei. Tās bieži vien ir pieejamas par zemākām cenām nekā oriģinālās rezerves daļas, vienlaikus nodrošinot labu kvalitāti un atbilstību kravas automašīnām, autobusiem un piekabēm. Aftermarket daļas ir plaši izmantotas auto nozarē, jo tās ļauj samazināt uzturēšanas izmaksas, nezaudējot transportlīdzekļa drošību un funkcionalitāti.

    Vai atjaunotām rezerves daļām ir garantija?

    Jā, arī atjaunotām rezerves daļām tiek nodrošināta garantija. Dažos gadījumos garantijas termiņš var būt pat ilgāks nekā oriģinālajām (OE) rezerves daļām, kas padara atjaunotas detaļas par uzticamu un izdevīgu risinājumu.

    Kā iesniegt pretenziju par bojātu rezerves daļu?

    Ja konstatēta problēma ar bojātu rezerves daļu, nepieciešams sazināties ar tuvāko AUTO KADA veikalu, norādot pirkuma dokumentus, problēmas aprakstu un, ja iespējams, pievienojot fotogrāfijas. Mūsu speciālisti izvērtēs situāciju un sniegs informāciju par turpmāko garantijas izskatīšanas procesu.

    Cik ilgā laikā tiek izskatīts garantijas gadījums?

    Iespējamos garantijas gadījumus AUTO KADA atbildīgais darbinieks izskata un nosūta par to informāciju ražotājam 1 nedēļas laikā. Tālākā garantijas gadījuma izskatīšana, tai skaitā izskatīšanas ilgums, ir ražotāja kompetencē.

    Cenas un maksājumi

    Kas padara AUTO KADA rezerves daļu cenas konkurētspējīgas?

    AUTO KADA nodrošina labu cenas un kvalitātes attiecību, jo sadarbojas ar vadošajiem rezerves daļu ražotājiem un izmanto plašu piegādātāju tīklu Eiropā. Tas ļauj piedāvāt klientiem konkurētspējīgas cenas gan oriģinālajām, gan aftermarket rezerves daļām kravas automašīnām, autobusiem un piekabēm.

    Kādi maksājumu veidi pieejami veikalā un internetā?

    AUTO KADA nodrošina ērtus maksājumu risinājumus:

    • bankas pārskaitījums,
    • skaidras naudas maksājumi filiālēs,
    • norēķins ar maksājumu karti (Visa, MasterCard) filiālēs,
    • apmaksa internetveikalā ar bankas pārskaitījumu (apmaksa ar maksājumu karti internetveikalā šobrīd nav pieejama).

    Vai uzņēmumiem pieejama pēcapmaksa?

    Jā, juridiskām personām iespējams noslēgt pēcapmaksas līgumu – ērts risinājums uzņēmumiem ar autoparku, kas vēlas elastīgi plānot savas izmaksas.

    Vai ir lojalitātes programmas pastāvīgajiem klientiem?

    Jā, uzņēmums piedāvā īpašus nosacījumus un atlaides ilggadīgiem sadarbības partneriem.

    Vai tiek piedāvātas akcijas un atlaides?

    Jā, AUTO KADA regulāri publicē akcijas un atlaides rezerves daļām gan interneta veikalā, gan sociālajos tīklos. Akciju laikā iespējams iegādāties nepieciešamās, sezonāli aktuālas kravas auto rezerves daļas par īpaši izdevīgām cenām.

    Zīmoli un produktu klāsts

    Vai AUTO KADA sadarbojas ar oficiālajiem ražotājiem?

    Jā. Piegādes tiek veiktas tikai no vadošajiem rezerves daļu ražotājiem vai to oficiālajiem pārstāvjiem, nodrošinot augstāko kvalitāti un uzticamību.

    Vai AUTO KADA piedāvā OEM un aftermarket rezerves daļas?

    Jā. Produktu klāstā ir gan oriģinālās (OEM), gan augstas kvalitātes aftermarket rezerves daļas, piedāvājot klientiem elastīgas izvēles iespējas, kas atbilst dažādām vajadzībām un budžetiem.

    Kādus automobiļu zīmolus apkalpo AUTO KADA?

    AUTO KADA sortimentā pieejamas rezerves daļas lielākajām Eiropas un Āzijas kravas automašīnu markām – Volvo, MAN, Scania, DAF, Mercedes-Benz, Iveco –, kā arī plašs rezerves daļu klāsts vieglajiem automobiļiem no populārākajiem ražotājiem.

    Vai AUTO KADA piedāvā gan kravas, gan vieglo auto rezerves daļas?

    Jā, AUTO KADA sadarbojas ar oficiālajiem ražotājiem un piegādātājiem, nodrošinot tikai pārbaudītas un augstas kvalitātes rezerves daļas. Pieejami tādi pasaules zīmoli kā: BOSCH, MAHLE, FEBI, SACHS, KNORR-BREMSE, WABCO, HALDEX, LUK, PHILIPS, HELLA, SCHAEFFLER, DINEX, FAG, MONROE, VALEO, MERITOR, TEXTAR, CONTITECH un daudzi citi. AUTO KADA piedāvā gan vieglajiem auto, gan kravas automašīnām, autobusiem un piekabēm paredzētas rezerves daļas un aprīkojumu.

    Kādas rezerves daļas var iegādāties AUTO KADA?

    AUTO KADA piedāvā plašu sortimentu kravas automašīnām, autobusiem, piekabēm un vieglajiem auto: balstiekārtas un stūres sistēmas, bremzes, transmisijas daļas, motora detaļas, izplūdes sistēmu daļas, hidrauliku, gaisa bremžu sistēmas, filtru klāstu, elektro preces, dzesēšanas un ventilācijas sistēmas, kabīnes aprīkojumu, virsbūves daļas, riepas un diskus, aksesuārus un darba instrumentus. Sortimentā ir arī ķīmija, smērvielas un personīgās aizsardzības līdzekļi.

    Vai AUTO KADA piedāvā riepas un diskus?

    AUTO KADA piedāvā plašu auto un kravas automašīnu disku klāstu no vadošajiem zīmoliem HAYES-LEMMERZ un MAXION WHEELS, kā arī riepu ķēdes no VERIGA, TRYYG. Riepas šobrīd netiek piedāvātas.

    Vai AUTO KADA piedāvā akumulatorus?

    Jā, pieejami augstas kvalitātes akumulatori no zīmoliem VARTA, PANTHER BATTERIEN, BOSCH un citiem uzticamiem akumulatoru ražotājiem.

    Vai ir pieejamas smērvielas, eļļas un filtri?

    Jā, AUTO KADA sortimentā ir plašs eļļu, filtru un smērvielu klāsts no tādiem zīmoliem kā Shell, NB QUALITY, Wolf Oil, kas nodrošina drošu un ilgmūžīgu transportlīdzekļu ekspluatāciju.

    Vai AUTO KADA tirgo virsbūves rezerves daļas kravas automašīnām?

    Jā, pieejamas dažādas virsbūves detaļas – spārni, lukturi, bamperi un citi elementi no HELLA, DEPO, VAN WEZEL un citiem ražotājiem, kas nodrošina gan drošību, gan estētiku.

    Vai var iegādāties rezerves daļas autobusam un piekabei?

    Jā, AUTO KADA nodrošina plašu rezerves daļu sortimentu autobusiem un piekabēm, tostarp asīm, bremžu un piekares sistēmām no KNORR-BREMSE, WABCO, HALDEX, SAF, JOST un citiem tirgus līderiem.

    Vai AUTO KADA tirgo darbnīcu aprīkojumu un instrumentus?

    Jā, sortimentā ietilpst darba instrumenti un servisa aprīkojums no KS Tools, Hazet, TESA, Pramac un citiem profesionālu darbnīcu zīmoliem.

    Vai iespējams pasūtīt retas vai specifiskas detaļas pēc pieprasījuma?

    Jā, pēc klienta pieprasījuma iespējams pasūtīt arī retas vai specifiskas detaļas no ārvalstu noliktavām un ražotājiem, piemēram, ZF, DINEX, Valeo.

    Kā varu pārbaudīt, vai izvēlētā rezerves daļa der manam auto?

    Rezerves daļu saderību ar savu transportlīdzekli varat ērti pārbaudīt AUTO KADA e-veikalā, izmantojot tehniskos datus vai VIN numuru. Ja nepieciešama papildu palīdzība, mūsu konsultanti nodrošina precīzu rezerves daļu piemeklēšanu, sadarbojoties ar ražotājiem, lai garantētu to saderību ar konkrēto transportlīdzekli.

    Kādas kravas auto rezerves daļas labāk izvēlēties – jaunas vai atjaunotas?

    Izvēle starp jaunām un atjaunotām rezerves daļām atkarīga no transportlīdzekļa vecuma, ekspluatācijas intensitātes un budžeta. Jaunas rezerves daļas parasti nodrošina maksimālu ilgmūžību un ražotāja garantiju, savukārt atjaunotas rezerves daļas bieži ir izdevīgāks risinājums, jo tās ir kvalitatīvi atjaunotas, pārbaudītas un dažkārt ar pat ilgāku garantiju nekā oriģinālās (OE) detaļas.

    Klientu serviss un atbalsts

    Kā sazināties ar AUTO KADA?

    Ar jebkuru AUTO KADA veikalu var sazināties pa tālruni, rakstot e-pastu vai apmeklējot tos klātienē. Mēs nodrošinām ātru atbalstu jautājumos par rezerves daļu pieejamību, pasūtījumiem un piegādi.

    Vai AUTO KADA sniedz diennakts atbalstu – 24/7 ?

    Jā, AUTO KADA nodrošina rezerves daļu diennakts pieejamību Rīgā, Kaibalas ielā 16. AUTO APTIEKA strādā 24/7. Tajā iespējams iegādāties kravas automašīnu, autobusu un piekabju rezerves daļas arī naktī, brīvdienās un svētku dienās. Tas palīdz samazināt transportlīdzekļu dīkstāvi un nodrošina nepārtrauktu autoparka darbību.

    Vai AUTO KADA piedāvā tehniskās konsultācijas?

    Jā, mūsu pieredzējušie speciālisti palīdzēs piemeklēt piemērotākās kravas auto rezerves daļas atbilstoši jūsu transportlīdzekļa tehniskajām prasībām. Tehniskās konsultācijas pieejamas gan filiālēs, gan attālināti.

    Vai AUTO KADA piedāvā palīdzību uzņēmumiem ar autoparku?

    Jā, mēs piedāvājam profesionālus risinājumus uzņēmumiem ar autoparkiem – sākot no rezerves daļu piegādes līdz regulārai apkalpošanai. AUTO KADA palīdz samazināt autoparka uzturēšanas izmaksas un nodrošina ātru piegādi, lai transportlīdzekļi pēc iespējas mazāk stāvētu dīkstāvē.

    Vai AUTO KADA piedāvā sadarbību autoservisiem?

    Pēc nepieciešamības mēs varam ieteikt uzticamus autoservisus, kas veic kvalitatīvu remontu, izmantojot AUTO KADA rezerves daļas. Mēs īpaši uzsveram, ka mūsu sadarbības partneriem tiek nodrošināta profesionāla konsultācija, tehniska palīdzība un ilgtermiņa atbalsts, lai katrs serviss varētu piedāvāt saviem klientiem augstākās kvalitātes pakalpojumus.

    Neatradu atbildi uz savu jautājumu. Ko darīt?

    Ja šeit neatradāt atbildi uz savu jautājumu, aicinām sazināties ar mums, aizpildot formu sadaļā “Kontakti” vai zvanot uz tuvāko AUTO KADA veikalu – tālruņu numuri pieejami sadaļā “Veikali”.

    Par AUTO KADA franšīzes veikala atvēršanu

    Kas ir AUTO KADA franšīze?

    AUTO KADA franšīze ir uzņēmējdarbības modelis, kas ļauj neatkarīgam uzņēmējam pievienoties AUTO KADA veikalu tīklam, kas ir viens no vadošajiem kravas automašīnu, autobusu un piekabju rezerves daļu un aprīkojuma tirgotājam Baltijā un Skandināvijā. Franšīze ļauj uzņēmējiem izmantot AUTO KADA resursus, zīmolu, zināšanas un atbalstu, lai veiksmīgi attīstītu savu auto rezerves daļu biznesu.

    Kādas ir prasības, lai kļūtu par AUTO KADA franšīzes partneri?

    Nepieciešama pieredze uzņēmējdarbībā vai auto industrijā, taču pats svarīgākais – spēcīga un mērķtiecīga personība(s), kas nekad neapstājas pie sasniegtā. Meklējam partnerus ar azartu, neatlaidību un spēju radīt spēcīgu komandu, kas ļautu katrai franšīzei kļūt par nozares līderiem savā reģionā.

    Kādi ir ieguvumi, kļūstot par AUTO KADA franšīzes partneri?

    AUTO KADA franšīzes partneri iegūst piekļuvi neierobežoti plašam auto rezerves daļu sortimentam, pārbaudītai biznesa sistēmai, mārketinga atbalstam un personāla apmācībām. Pārbaudīta, stabila partnera nodrošināta franšīze būtiski samazina uzņēmējdarbības riskus, tajā pašā laikā garantējot nesalīdzināmi lielāku potenciālo apgrozījumu un peļņu.

    Citi jautājumi par AUTO KADA franšīzi?

    Aicinām sazināties ar AUTO KADA finanšu departamentu: info@autokada.lv