• Haldex ir Zviedrijas uzņēmums, kas darbojas visā pasaulē, ar filiālēm 19 valstīs. Haldex izstrādā un nodrošina uzticamus un modernus risinājumus, kas uzlabo drošību, transportlīdzekļu dinamiku un vides ilgtspējību komerciālā transportlīdzekļa nozarē visā pasaulē. Mēs esam viens no vadošajiem bremžu un amortizatoru piegādātājiem pasaulē, kas attīsta jaunas tehnoloģijas elektriskajiem un autonomajiem transportlīdzekļiem.
    Vispasaules tirgus līderis

    Uzņēmuma produktu klāstā ir bremžu produkti un pneimatiskās sistēmas kravas automobiļiem. Mēs esam tirgus līderis vairākās produktu kategorijās, tostarp regulētājierīču jomā, kas ir paredzētas trumuļu bremzēm. Haldex produkti strauji iegūst tirgus daļu citās jaunietekmes jomās, piemēram, disku bremžu sektorā, kas tiek atzītas, pateicoties to novatoriskajai konstrukcijai. Šie un citi riteņu galaprodukti veido Foundation Brake produktu grupu, bet pneimatisko atsperu rezerves daļas, piemēram, ABS, EBS un gaisa žāvētāji, veido Air Controls ražojumu grupu.

    Haldex vispasaules tirgū

    Haldex nodrošina pārdošanu, pētniecību un izstrādi, kā arī ražošanu visā pasaulē. Uzņēmumam ir filiāles 19 valstīs un ražotnes Zviedrijā, Vācijā, Ungārijā, Ķīnā, Indijā, Brazīlijā, Meksikā un ASV. Vairāk nekā puse mūsu apgrozījuma tiek veidota Ziemeļamerikā, vien trešā daļa Eiropā un pārējā ‒ Āzijā un Dienvidamerikā.
    Produktu vadība

    Katram Haldex izveidotajam vai klientu portfelī iekļautajam produktam ir iespēja kļūt par tirgus līderi tā segmentā. Produktam ir jāpiemīt arī labam pēcpārdošanas piedāvājumam, lai veicinātu peļņas izaugsmi vēl daudzus gadus.

    Lai kļūtu par tirgus līderi, ir nepieciešams novatoriskums un padziļinātas zināšanas par klienta biznesu. Uzņēmuma galvenās vērtības ir drošība, ietekme uz vidi un kopējās īpašumtiesību izmaksas. Šīs ir tās jomas, kurās produktu jauninājumi veicina klienta biznesu. Tikpat svarīgas ir arī zināšanas par tirgu, lai izstrādātajam produktam būtu iespēja sasniegt kritisko apjomu un tas būtu izdevīgs.

    Tā kā automobiļu industrijā ir ilgi izpildes termiņi, nākotnes tehnoloģiju tendences ir ļoti svarīgas. Tas, kas pēc 10‒15 gadiem notiks automobiļu nozarē, var tieši ietekmēt produktu attīstību mūsdienās.

    Produkta vadībai ir nepieciešama uzmanība. Mēs vēlamies ieguldīt savus resursus tur, kur tie rada vislielāko vērtību, attīstot produktu jomas, kas ir veiksmīgas mūsdienās. Mūsu resursi tiks koncentrēti uz dažiem projektiem, kas var radīt reālas pārmaiņas, nevis sadalīti vairākiem projektiem. Mums ir jānodrošina, lai mūsu izstrādātājiem ir visas nepieciešamās prasmes gan tirgū esošo produktu izpratnei un attīstībai, gan arī lai prognozētu un izveidotu produktus nākotnei.

    Pēcpārdošanas tirgus paplašināšana

    Pēcpārdošanas tirgū klientu vajadzības mainās atkarībā no transportlīdzekļa ekspluatācijas laika. Pirmajos gados vispieprasītākās ir rezerves daļas ar augstu izturību. Automobilim kļūstot vecākam, samazinās laiks, cik ilgi tas pieder katram īpašniekam, kā rezultātā rezerves daļu izturība vairs nav tik liela prioritāte. Mērķis ir palielināt ieņēmumus no ienesīgāka pēcpārdošanas tirgus, piedāvājot un izmantojot jaunas tehnoloģijas, piemēram, elektronisko tirdzniecību.

    Haldex ir augstākās kvalitātes produktu piegādātājs, kas ir pievilcīgs tiem, kuri zīmolos augstu vērtē kvalitāti un servisu. Iekļaujot produktus ar tikpat augstu kvalitāti, bet ar īsāku ekspluatācijas laiku, ir iespējams paplašināt Haldex kvalitāti un zināšanas. Mēs strādājam, lai paplašinātu mūsu produktu klāstu, kas būtu nepieciešams ilgākā transportlīdzekļa ekspluatācijas laikā. Iegādei ir piešķirta augsta prioritāte un tas ir veids, kā ieviest papildproduktus. Ir apspriesti vairāki iegādes objekti, bet neviens vēl nav veikts.

    Svarīgs posms produktu klāsta paplašināšanā ir produktu grupēšana Premium Line, Value Line un Reman Line ietvaros, kas tika uzsākta 2016. gada pavasarī. Value line iekļauj produktus ar vienkāršu specifikāciju. Reman line piedāvā atjaunotus produktus, kas ir gan videi draudzīgi, gan lētāki nekā premium produkti.

    Zīmoli Grau un Midland ir ieviesti, lai klientam būtu saprotamas katra produkta īpašības. Gada laikā Eiropā un Ziemeļamerikā tika ieviesta elektroniskā tirdzniecība, lai pēcpārdošanas tirgus klientiem vienkāršotu piedāvājumu. Nepārtraukti tiek novērtēti citi digitalizētie piedāvājumi, lai vēl vairāk veicinātu pakalpojumu.

    Koncentrēšanās uz klientu

    Mērķis ir augt straujāk nekā tirgus, tajā pašā laikā palielinot klienta apmierinātību. Ar Haldex ir viegli strādāt. Kā mūsu klientu jūs apkalpo cilvēki, kuri izprot jūsu uzņēmumu un vēlas veicināt jūsu panākumus, kā arī veidot stabilas un ilgstošas attiecības. Haldex veicina uzņēmējdarbību, tas nozīmē būt novatoriskiem, proaktīviem un spējīgiem saskatīt potenciālu tirgū. Mūsu lielums ir mūsu priekšrocība. Kļūstot par strauji augošu un elastīgu uzņēmumu, varam pielāgoties saviem klientiem, nodrošinot papildpakalpojumu līmeni, kas atšķir Haldex no citiem uzņēmumiem.

    Mēs veidojam personiskas un stratēģiskas attiecības ar mūsu oriģinālo rezerves daļu klientiem. Ar lielākajiem klientiem tiek veikti kopīgi attīstības projekti un mēs atrodamies klientam pieejamā vietā. Pēcpārdošanas tirgus klientiem ir dažādas vajadzības un nepieciešama ērta piekļuve plašam produktu klāstam. Šī iemesla dēļ mums ir jāpiemēro dažādu veidu stratēģijas un iekšējie rīki dažādām klientu grupām, lai visiem klientiem atvieglotu sadarbību ar mums, tajā pašā laikā efektīvi izmantojot savus resursus.

    Izcila darbība

    Efektivitāte, izpratne par izmaksām, augsts drošības līmenis, precizitāte un kvalitāte ir priekšnoteikumi, lai panāktu produktu vadību un orientētos uz klientiem. Efektīvu procesu rezultātā tiek iegūts laiks un enerģija produktu izstrādei, klientu attiecību veidošanai un laba servisa nodrošināšanai. Kvalitātes nodrošināšana visos posmos, sākot ar ražošanu, piegādātāju iepirkuma un izmaksu uzraudzību līdz pat kompetences attīstībai un darbinieku algošanai. Pastāvīgi efektivitātes uzlabojumi un izmaksu ietaupījumi ir ļoti svarīgi nozarē, kurā ir cenu spiediens. Citiem vārdiem sakot, izcilība ir priekšnoteikums konkurētspējai mūsu industrijā.

    Kontaktu veidošanas kultūra

    Mērķis ir izveidot labāku darba vietu, kurā darbinieks būs apmierināts. Dažos pēdējos gados esam pastiprinājuši savus centienus attiecībā uz kultūru, vērtībām un vadību darba vietā. Augsti ētikas un morāles standarti ir galvenais priekšnosacījums labākas darba vietas izveidē. Stabila kultūra, kas iedvesmo, izaicina un motivē darbiniekus, ir papildināta ar piecām darbībām, ko mēs saucam par 5C, jo tās visas (angļu valodā) sākas ar burtu C: savienošana (Connect) (izprotot visu lielo ainu un tīklu), saziņa (Communicate) (globāli un lokāli), sadarbošanās (Collaborate) (visā uzņēmumā), mācīšana (Coach) (palīdziet sev un citiem) un radīšana (Create) (veidojiet iespējas). Šīs darbības ir atgādinājums, ka ikdienā ir jāveido iekšējā sadarbība, lai atrisinātu problēmas, izprastu lietas būtību un stiprinātu kopienas sajūtu.

    Mūsu vadītāju uzdevums ir radīt iespējas ikvienam pilnībā izmantot savu potenciālu un strādāt, lai sasniegtu kopīgos grupas mērķus. Kopš 2015. gada esam ieviesuši kopīgu sistēmu tam, kā vēlamies attīstīt un novērtēt mūsu vadītājus. Haldex Bridge Leadership Framework nosaka, mūsuprāt, svarīgas īpašības efektīvai vadībai: spēja sazināties un izprast biznesa redzējumu, sasniegt rezultātus, sekmīgi vadīt uzlabošanas procesus, attīstīt vadītāja spējas un komandu, būt pasaules komandas dalībniekam, kā arī būt atbildīgam un prast uzņemties atbildību. Bridge Leadership Framework ietvaros mūsu 5C ir vēl pamanāmāki un liela uzmanība tiek pievērsta gan iekšējai, gan ārējai sadarbībai.

    Jaunās tehnoloģijas ļauj radīt arī dažādas darba vides, kas pielāgojas darbinieku vēlmēm un apstākļiem. Tas ir vēl svarīgāk pasaules tirgū, kur ir nepieciešama sadarbība starp dažādām valstīm un laika zonām.